۱۱ قدم در طراحی یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق چیست؟ 12
نوشته شده توسط : فاطمه اکبری

۸- بر طراحی کمپین ایمیل مارکتینگ تمرکز کنید
طراحی ایمیل در موفقیت کمپین ایمیل مارکتینگ تأثیر بسزایی دارد. اگر ایمیل شما طراحی بدی داشته باشد، تأثیر سوء بر رفتار مخاطبان شما می گذارد. از آنجایی که جمع کثیری از مخاطبان شما احتمالاً ایمیل شما را بر روی گوشی موبایل خود باز می کنند پس باید طراحی ایمیلتان ریسپانسیو باشد تا در گوشی های موبایل به خوبی نمایش داده شود.

جالب توجه است بدانید که ایمیل های خوب ایمیل های هستند که بیشتر متن دارند تا عکس. شکی در آن نیست که عکس در جذابیت ایمیل تأثیر مثبت دارد اما بسیاری از مخاطبان امکان نمایش عکس ها را در ایمیل غیر فعال می کنند، پس باید ایمیل شما با وجود چنین نکته ای بتواند هدف خود را به مخاطب هدف برساند.

تبدیل تاریخ میلادی هاتونو کجا انجام میدین؟
دنبال یه نرم افزار دبیرخانه خوب و حرفه این؟
برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس آنلاین و ... فقط کافیه یه سر به وب سایت یار بزنید.
خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک




:: برچسب‌ها: کمپین ایمیل مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: